به نام او . سخن اول

حرف دلتو بگو راست راست

حرف دل

 

 به نام تمام پناه آشفتگان ديار سرنوشت

                                          تقديم به تمام

آناني كه هنوز هم تكه اي از آسمان در چشمانشان

                                                              هست

   در پناه خالق مهربان نيلوفر ها مهربان وشكيبا باشيد

                                                   مهديه



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت0:53---29 اسفند 1392
سلام وبتون خوشگله.ممنون نمیشم به وب منم یسری بزنی.

Milad
ساعت22:44---27 ارديبهشت 1392
بیشتر انسانها، زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده ...
نبینم ناامید باشی!!!وبت مثل بارون قشنگه


محمد
ساعت21:45---23 ارديبهشت 1392
سلام مهدیه خانوم وبلاک زبای دارید آگر مایلید تبادل لینک کنیم

mahdi
ساعت22:50---16 ارديبهشت 1392
سلام وب بسیار زیبایی داری اگه وقت کردی به من سر بزن و اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم

مینا
ساعت22:15---6 فروردين 1392
سلام موفق باشید

HAMIDREZA
ساعت21:16---20 دی 1391
سلام وبت عالیه به من هم سر بزن نظر هم یادت نره

مسافر غریب
ساعت22:44---10 دی 1391
سلام

سلام می کنم به تموم لحظه های با تو بودن....سلام می کنم به تموم روزهای با هم بودن ...سلام می کنم به بارون ...که تمام شبو با هم گریه کردیم... سلام می کنم به اون کسی که دوسم داشت و هنوز هم ...نمی دونم کجاست و چیکار می کنه ...سلام.

روزهای بارانی بهترین روزهای من است ...پس ببار بارون که با هم بباریم
پاسخ: هميشه به اين فكر كن كه ميشه از نو شروع كرد


ღ❦ღ☂شاهین نجفی☂ღ❦ღ
ساعت8:23---8 دی 1391
سلام عزیزممم وبـ خوشگلی داری
پاسخ: ممنون كه به من سر زدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 28 آذر 1398برچسب:مهديه جليل نيا,ساعت21:24توسط مهدیه | |